Tuesday 15 November 2011

Contest Malu Tapi Mahu By Eka Kaka

Assalammualaikum,

Alahai aku pantang betul lah tengok contest nie, mesti isi hati nie membuak2 nak join, haha!
Alah tak salah akan kalau join pun, agak2 best aku join lah. Okayy berbalik pada contest nie aku pun tak tau nak cari gambar yang cam mane sebenarnye, duk belek2 fon akhirnye dapat jugak gambar yang nak dipertaruhkan, insyaallah ade rezeki menang lah kan :)

Okayy mule2 syarat nye kene tayang banner cik eka kaka dulu, hehe 

Okayy dah, kalau nak join boleh lah CLICK SINI! Takpun kalau malas click banner cik eka kaka yang comel tu tau, i like! 

Okay gambar yang dipertaruhkan ialah......................jeng, jeng, jeng!

Okayy ade perasaan malu tapi mahu ke nie? haha

Lagi satu aku suka lah cara contest nie sebab tak pakai sistem like tuh! Haha seriusly aku cakap pakai like kan macam menjaja atau menjual gambar kite sendiri and tak adil lah, kan? haha gambar nie mase raya aidilfitri yang lepas kot, pose ngade jadi lah cam nie, hehe :D

Yang bertuah untuk ditag ialah:

Okayy dah siap! hehe kalau nak join mai lah ye, terima kaseh :) Bye!

4 comments:

  1. hye..kaka da tgk da picture awk..nice2 mlu tp mahu :))..thanks sudi join,gut luck!!

    ReplyDelete
  2. nice..malu2 kucing gitu..hihi..good luck wak :p

    ReplyDelete
  3. @yanie : thanks awak, malu nie tau :p

    ReplyDelete