Wednesday 2 November 2011

Gambar Edit Cam Good2 je kan?

Assalamualaikum,

hey korang, korang mesti suke edit2 gambar kan? haha aku pun agak suke wat benda tu bila aku bosan, bosan hadap assignments ke ape, kadang2 sebelum tidur aku edit2 gambar aku yang penuh dalam folder laptop, bukan semua lah aku edit, ade gambar2 tertentu je, aishhh giler ape nak edit banyak2 kan.

Tapi hasilnya aku tak tau lah cantik tak, kadang2 terlampau putih dan pada kenyataan nye tak pon putih, jerawat pon takde, ajaib betul lah teknologi skang, tapi takpe sekurang2nye aku gunakan teknologi tuk kebaikan dah cukup, hehe

Aku selalu guna Photoscape dengan Adope Photoshop CS3 je, tak berapa mahir, aku main test2 je bila bosan, kate pon bila bosan kan tentu lah wat pon main2 je, haha

Nie lah koleksi gambar2 aku yang aku edit, tengok jelah ye :)

Gambar sebelum masuk kelas, walaweyy suka betul aku tgok cantik semacam je, abaikan jerawat yang takleh nak padam tu :))


Gambar masa ade site visit kat penang, nie muzium ape ntah aku pon lupe, budak planner bnyak berjalan woo, kerja pon bnyak meyhh


Nie gambar syok sendiri dalam kereta, bajet comel jap :p

Nie plak koleksi gambar yang kawan2 aku tolong edit kan, hehe cantik gak :D

Gambar nie syok sendiri kat penang gak kot, credit to suzilla, pandai dia edit kan?

One of my favourite, tak tau sebab ape tapi nampak cam kurang sopan kan? gambar nie kat melaka, pantai klebang kot

Gambar2 nie suzy yang edit, eh eh dia comel tau, dia pon ade blog tau, follow lah kalau mau okay pastalove :)

Lagi satu nak cerita nie, hehe biar panjang2 sikit entry nie my beloved king dapat politeknik! Alhamdulilah syukur sangat2 tau, dekat kulim, kedah, yayaya memang jauh, tapi dekat jugak ngan seri iskandar tempat aku belajar. Lagi satu rasanye kulim tu dekat tempat akak blog yang aku minat tgok tutorial shawl and mekup dia owesome giler, simple je and senang nak wat sebenarnye. 
Nie link blogspot dia http://zoeyzauyah.blogspot.com/ 
Seriuosly banyak giloss dia punye tutorial mekup, akak comey boleh wat tutorial tuk mate cam saya? Saya tak tau mata saya jenia ape nie,hehe gedik jap :') & this my favourite video memang sangat kreatif lah akak, thumbs up! <3 http://www.youtube.com/watch?v=m5zFJEQrgLc

Okayy dah panjang sangat nie rasenye, ade ke orang nak bace merapu bnyak sangat dah, hehe kbye :)



No comments:

Post a Comment